Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ

Έτσι φτιάχνεται ένας καλύτερος κόσμος, διδάσκοντας από την καρδιά και όχι μόνο από τα βιβλία!

 Μουσική - Στίχοι: Στέργιος Παρίζας | Για όλα όσα μου έμαθες....
Ο μικρός μου ο Μιχάλης, είναι καλό παιδί
Ο μικρός μου ο Μιχάλης, είναι ο δικός μου ο μαθητής
Ο μικρός μου ο Μιχάλης, σα βγαίνει στην αυλή
Ο μικρός μου ο Μιχάλης, πετάει σαν πουλί
Ο μικρός μου ο Μιχάλης, έχει πολλούς φίλους
Ο μικρός μου ο Μιχάλης, αγαπάει και τους σκύλους
Ο μικρός μου ο Μιχάλης, χαμογελάει πολύ
Ο μικρός μου ο Μιχάλης, μου κάνει όμορφη τη ζωή!


Ποτέ να μην ξεχνάς να αγαπάς
Τα όνειρά σου μην τα παρατάς
Ποτέ να μην ξεχνάς να βλέπεις με τα μάτια της ψυχής
Και όταν λες πως δεν μπορείς τα λόγια μου αυτά να θυμηθείς

Ποτέ να μην ξεχνάς και να πετάς
Στα σύννεφα κι ακόμα πιο ψηλά
Να ζωγραφίζεις τα φτερά και μη σε νοιάζει ο ήλιος αν θα βγει
Και όταν λες πως δεν μπορείς τα λόγια μου αυτά να θυμηθείς

Ποτέ να μην ξεχνάς να κολυμπάς
Σε λίμνες που δεν έχεις δει ξανά
Ταξίδεψε όσο μπορείς και φτιάξε τη βαλίτσα στη στιγμή
Και όταν δεις τις ομορφιές τα λόγια μου αυτά να θυμηθείς

Ποτέ να μην ξεχνάς και να νοιαστείς
Για όλα αυτά που αξίζουν στη ζωή
Να δίνεις πάντα απλόχερα όσα μπορείς να μοιραστείς
Και θα 'σαι πάντα πλούσιος με ένα πολύ γλυκό γλυκό φιλί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου